lørdag den 22. februar 2014

Hvid Støj

Hey Preps ;P

Synes at vi skal snakke lidt om hvid i dag. Hvid er en tendens vi efterhånden både har set, hørt, følt, købt, iklædt os, mixet og matchet et par sæsoner nu. Sidste år var farven meget hypet i takt med sportstemaets uprising på catwalken, og med stærke referencer til det lækre og mega sommerlige tennislook - der by the way går stærkt igen til sommer - for lad os indrømme det: lige så essentiel Den Lille Sorte er til vinterens fester, lige så obligatorisk er Den Lille Hvide til sommerens brune sommerben. Der er virkelig intet mere lækkert, sexy og sommerligt end det! Men hvid behøver nu altså ik kun at klæde os til sommer, for denne vinter har hele modeverdenen stillet ind på vinterblege fashionistaer der rocker den hvide farve for vildt! Normalt ville man jo løfte pegefingeren og påpege at vi ville blive alt for blege og ligne underernærrede brødkrummer i helt hvide antræk, men nedenfor har jeg samlet en pæn stak billeder, der viser at det altså ikke nødvendigvis er tilfældet... Personligt er jeg i hvert fald helt vild med det helt snehvide look i vinteredition, med store trøjer, strik, herrefrakker og cigaretbukser. Og må jeg så også lige benytte lejligheden til at sige, at tilsat metalliske detaljer, slip ons (møjet gerne i slangeskin!!) og evt. lidt sort hist og her og så en naturlig make up - eller røde læber for et stærkere look - og cool sunnies, så har man altså bare et look der holder! Trendy, elegant, chic og ultra cool! Er der mere man kan ønske sig?

Jeg har allerede forsøgt mig med et helt hvidt outfit HER, og I vil højst sandsynligt snart få mig at se i flere hvide styles ;) Er I med på den hvide bølge, eller er det bare hvid støj for jer? ;)
Alle billeder er fundet på Pinterest.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar