fredag den 21. februar 2014

Outfit // Lady in Red

Hey på jer :P

FINALLY WEEKEND! Feels like forever! Ville virkelig ønske at jeg kunne sige, at min weekend står på ren afslapning i sengen foran fjerneren, for at slippe af med de sidste rester af min forkølelse, men sådan hænger verdenen desværre ik sammen. I morgen skal jeg nemlig på fotojob i Helsingør - 3 timers offentlig transport hver vej. M-hm mit liv de sidste to måneder -_- og så står den selvfølgelig på mere billedredigering bag efter. I det mindste har jeg et helt hus jeg kan være i for mig selv, da jeg nemlig passer hus for en ven denne weekend. Og i aften kommer min søde Randi forbi til X Factor, god mad og vino (og mon ik også vi skal ha tændt op i kaminen og riste skumfiduser? ;P), så det er jo ik så tosset endda ;)

Anyhow, dagens outfit er faktisk bygget op omkring mit hår! Det er nemlig nået til der hvor det bare fedter og ikke vil eller kan sidde på nogen mulig måde. Så Anna-Sophie må være kreativ, da der ik er tid til hårvask, og reder hele moletjavset om i en hestehale. Resultatet: et virkelig stramt og 'slik' look som ses på catwalkene alle vegne disse tider. Og hvorfor så ikke køre stilen ud og hive min gamle røde frakke, røde læber, sunnies og lidt perler hist og her frem, for det der classy, business woman-feel, dog røg mine nye MEGA LÆKRE slip ons fra H&M ind imellem, for at holde det hele down to earth. Jeg er jo kun lærervikar... ;P Høhø

Sunnies: H&M
Frakke: Ellos
Halskæde: Glitter
Trøje: Zara
Ur: Oasis
Ring: Skagen Denmark
Taske: H&M
Jeans: Zara
Slip ons: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar