tirsdag den 18. februar 2014

Outfit // Oh so blue

Hej Peeps :)

Sorry for the lack of updates, men jeg har desværre indfanget mig en ret slem forkølelse med fæl hoste, massiv snotnæse og drukstemme der siger spar 5. Ret så irriterende tilstand at være i når det er ferie. ;( Nåh, men hvis man ser bort fra det, så har min weekend faktisk været okay, min snotnæse taget i betragtning. Valentinsdag har jo floreret overalt de sidste dage, og sandt at sige foregik min stille og roligt uden de store romantiske udskejelser - ja beklager, men jeg har aldrig rigtig været særlig romantisk anlagt - men jeg indrømmer da gerne, at det blev lidt hedt ud på de sidste timer af valentinsdag i selskab med en vis person, men det snakker vi ik højt om i åbent forum ;) Hæhæ.
      Halvdelen af den følgende Lørdag blev brugt i samme selvskab + dobbeltdyne, en blanding af vinter OL og en sprød dokumentar om diverse diktatorer - hmm ja... - en masse the og chokoladekage. Mums! Den anden halvdel blev brugt i Kalundborg city sammen med min skønne skøre veninde, Randi, hvor den stod på lækker kinesisk og Klassefesten 2: Begravelsen - der by the way er mindst lige så HYLENDE morsom som dens forgænger! Og havde det ikke været for min evigt irriterende hoste, så havde jeg skreget af grin! Men jeg måtte desværre overgive mig en pæn del gange til en blanding af krampeagtige grin, kvælende hoste, åndedrætsbesvær og virkelig ømme mavemuskler, så min oplevelse af filmen er en tårevædet lårklaskende morsom dansk kæmpegriner, der helt klart er pengene værd, hvis man er til ægte dansk (sengekants) humor eller hvis man bare godt ku lide 1eren ;) Hihi.
    Min søndag var en klassisk Anna-Sophie dag, fyldt med stress, fotografering, billedredigering og træt erkendelse af at ferien var forbi. Hm hm så var mandag hyggeligere, hvor vi fejrede min mors 51 år på pinden med en masse hygge, høj solskin, hindbærtærte, godt selvskab og lækker gourmet mad.

Ellers tror jeg faktisk ikke at jeg har mere at berette om min weekend - eller ferie for den sags skyld. Nedenfor får I dagens outfit, hvor jeg endelig får flashet min nye herreskjorte, jeg købte i starten af februar fra H&M. Kan slet ik få nok af løse herreskjorter (især hvis der sidder lidt lækker eau de cologne tilbage i kraven. Uhf det er altså til at blive lidt blød i knæene af!), og har længe ønsket mig en i lyseblå, der passer helt perfekt til forårets lyse farvepaletter og senere vil se virkelig smækker ud til solbrune sommerstænger. Men indtil da vil jeg matche den i lyse paletter eller til sorte looks, for et mere sexet twist, hvilket nok allerede er sket et par gange ;)

Men hvordan har jeres ferie og weekend så været? Slap i helskindede gennem Valentinsræset? ;P
 Haircuff: H&M
Halskæder: H&M  // vintage
Skjorte: H&M
Ur: Oasis
Ringe: Skagen Denmark // vintage
Taske: Vintage
Bukser: Asos
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar