onsdag den 12. februar 2014

Outfit // Skyhigh

Hey Peeps :)

Hvor ku jeg altså godt vænne mig til at skyde outfitbilleder i Holbæk! 'amen altså alle de lokation muligheder der er! Ikke at der ik også er det i Kalundborg og lille Svebølle - hvor jeg egentlig bor, bevares. Men altså, med Isefjorden, havnen, industrikvarteret, det gamle villakvarter og de små hyggelige gyder. 'amen for satan altså, kan I stave til  S O L G T?!
      Anyway, i dag var jeg jo, som I nok har gættet, med min mor i Holbæk, hvor vi langt om længe fik en os en lille tiltrængt tøsetur. Ikke det store, men stadig fantastisk hyggelig at have en hel dag i hinandens selskab, med hyggelig middag på Jensens (deres Belgiske chokoladekage er altså seriøst TO DIE FOR!!!) og lidt butikskiggeri - hvilket faktisk ikke er særlig sundt for mig, der ellers burde tage en kold tyrker her i Februar, på baggrund af Januars shopamok, og jeg kom da også hjem med kreditkortet i behold, meeeeeen altsåååå... Så var der jo lige en lidt for lækker strik, og lidt for mange lækre Body Shop-produkter, og så var der også en vanvittig lækkert plystæppe i Aldi (ja, Aldi!), og kom vist også liiiiige til at gå ind i min favorit smykkebutik, og - Stoooooooooooooop dig selv, Anna!!!

I kan vel nok fornemme hvad jeg har at slås med? ;) Må seriøst se at få lavet mig et budget over denne måned! ...

Men altså, nedenfor ser I så dagens outfit, der endnu en gang inviterer foråret til DK. Jeg elsker hele idéen med et helt hvidt outfit, som jeg valgte at bløde op med min tunge evigt varme faux fur og sporty herreelementer. Og er faktisk blevet virkelig glad for resultatet, som jeg nok godt kan finde på at arbejde videre med i fremtidige outfits. Hvad synes I? ;P


Halskæde: Glitter
Frakke: Second hand
Herreskjorte: Second hand
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen Denmark
Taske: H&M
Jeans: H&M
Sneakers: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar