onsdag den 26. februar 2014

Outfit // Tænder

Heysa :)

Ja, der er simpelthen gået tænder i den. Tænder i outftitte (hence: det hvide tema), tænder i budgettet (hence: tandlægeregning på 1500 kr. Der røg februars slutspurt shopping...), tænder der blev trukket ud, da jeg så tandlægens girokort... Tænder all the way! Tænk sig at ens dag kan centrere sig så meget om ens bisser. -.- 
Nåh anyway, så var jeg lige ved ik at uploade outfittet i dag, pga. komplikationer med location og tøj, som jeg synes kikser lidt i dag, på den ene eller den anden led, især location! Føj altså, hvor min indre fotograf spytter på min ubeslutsomhed, der ender i halvt arbejde. Altså, Anna! Der var tænder på hjernen... Ellers sker der ik det store i mit liv lige pt. Håber at det går en smule bedre for jer derude. Er I forresten under 18 år, så NYD og UDNYT nu for guds skyld jeres tid med "gratis" tandlæge! Ellers ender I nok ligesom jeg med, at der går tænder i jeres hverdag, og det vil ingen ha'. Take it from me...

Psst... Nye Ray Ban Wayfarer er nu endelig mine, og bliver flittigt flashet til omverdenen! ;)
 Sunnies: Ray Ban
Strik: Bik Bok by Mary Kate & Ashly Olsen
Taske: vintage
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen Denmark // vintage
Jeans: H&M
Slip ons: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar