torsdag den 27. februar 2014

Shopaholic med forårskuller

Hey Peeps :)

Kender I ikke det, når man er så shoppeliderlig, at man kommer på en hvilken som helst undskyldning, for at klikke de forskellige kære cravings hjem? Og det være sig undskyldninger som "Det er kun 300 kr... x 5, men hvem tæller?", "Der er rabat! 15 % på 1700 kr. Woop!", "Jeg mangler da egentlig også en ny kjole?", "Jamen de her stiletter er så flotte, og de vil bare se så flotte ud til flere af mine outfits, og passe super godt til bryllup og sommerfester - som jeg så ganske vist ik kommer så tit til, men altså..." Ja, nogen der kender det? Eller er det bare mig, der er sunket så lavt? Må i hvert fald nok erkende mig uden for terapeutisk rækkevidde, når jeg finder mig selv næsten 100 % villig til at ofre flere summer penge + opsparing på ting, jeg ved jeg enten kun kommer til at gå lidt med eller jeg egentlig ikke har brug for, til fordel for en masse andre needs. Øv altså, det er ikke fedt at have en shopping-addiction. Men nu blamer jeg så også foråret rigtig meget. Det er altid på denne tid jeg bliver shoppe-skruk! Nu hvor alle de fine nye ting, der lover varmere og lysere tider kommer in stores. Især de fine kjoler i lyse farver, åbne sko og lækker gylden hud med masser af glød. Forårskuller, altså! 

Måske I ender med at få et indlæg med nogle af nedenstående items og min whining omkring hvor fine de er og hvor mange penge jeg måtte slippe for det. Consider yourselves warned...

Shopaholic
Klik på collagen for links.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar