onsdag den 26. marts 2014

Blog-spo | CNBS.dk

Godaften Late Nighters :P

Slackerprinsessen er tilbage på natteposten og melder ind med sine efterhånden ret så ydmyge og sædvanlige undskyldninger. Marts har da godt nok også være en sløv måned. Med kun 8 indlæg har jeg da mildest talt meget at indhente, især fordi at der egentlig er sket en del - nok ik ligesom noget blog-nævnværdigt - i mit liv på det seneste. Overraskende nok. Men nevertheless så skal bloggen jo ikke lide overlast på grund af det, så derfor vil jeg VIRKELIG PRØVE at bestræbe mig på at få smidt ikke alene ét men hele to indlæg op hver dag den sidste uge her i Marts. Om det vil lykkes mig at overholde det tør jeg ik love, for som mit liv de sidste måneder, byder min nuværende livsstil stadig på stress og jag og overbooket skema helt til starten af April (hvor prognoserne lover et MEGET stramt arbejdsskema... suk), men jeg vil i al fald forsøge. Har i hvert fald gået og leget lidt med tanken om at smide nogle indlæg op med mine beautyrutiner til hhv. hud, hår og negle og eventuelt make up. Ikke fordi at jeg ligefrem skriger beautyblogger ud over det hele, men derfor kan man da altid godt forsøge, og jeg har da gjort væsentlige fremskridt på beautyfronten her på det seneste, så why not give it a go? ;)

MEN ALTSÅ, indtil da må jeg vel hellere lige smide et plaster på det ret gabende blogsår, og smide en blog-spo (såkaldt "blog inspiration", eller blog anbefaling om man vil) ind til jer. Min nyligt erhvervede interesse for beauty kan nemlig krediteres til den übber talentfulde, smukke, veltalende og begavede Cecilia fra Nordic Beauty Secrets, der selv både er blogger og youtuber på højt plan, med over 14.000 følgere og desuden virkelig ved hvad hun taler om. Cecilia er genial til at formulere sig og forklare tingene så idiotsikkert og dog iørefaldende som muligt, og er desuden rigtig flittig til både at teste produkter, komme med gode subjektive reviews, smide fede toturials ind og opdatere både sin blog og sin youtube channel med nye fede indlæg og videoer omhandlende beauty. Hun er super engageret og kompetent og virkelig committed til faget, hvilket gør hende utrolig spændende, underholdende og lærerig at følge, så selv JEG er blevet mere interesseret og opmærksom på, hvad det er jeg egentlig putter i fjæset, og samtidig også givet mig ekstremt meget blod på tanden, til at udvide mit beauty arsenal. Om det så er godt eller skidt kan så stå til nærmere debat.

Men anyway, jeg kan i hvert fald VARMT anbefale jer at følge både hendes blog og youtube, der begge bliver opdateret jævnligt med nye goods på beautyfronten. Jeg er i hvert fald en tro følger allerede ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar