lørdag den 8. marts 2014

Hangover inspo

Hey Peeps 

Jeg undskylder the lack of updates de sidste par dage, men jeg har en af mine travle stressfyldte uger, hvor der er et eller andet der går ned stort set hver time på døgnet. Om det er internettet, en gymgalla eller - som i dag - hangover OVEN på galla er lidt underordnet. Pointen er bare at jeg har mig et proppet skema denne uge, så lettere vigtige sociale kredse så som bloggen og familien har ikke set særlig meget til mig her på det sidste, and you have my most humble apologies.
    Hvad har jeg så lavet? Joo jeg har såmænd været i KBH på hyggelig mor-datter-tur med Glyptoteksbesøg (der skal jeg indeed ind igen!), lidt butikskiggeri og lækkert restaurantsbesøg. Torsdag bød på en pænt stresset arbejdsdag med efterfølgende hasteshopping i Kalundborg til fredagens galla på gymnasiet, og i dag skal krop og hoved - med understregning af sidstnævnte - lige på plads inden hyggeligt besøg i aften og søndag skal bruges påååå... I actually don't know yet?

Nåh anyway, så har jeg nedenfor samlet lidt tilfældigt udvalgte inspobilleder - som jeg nok underbevidst må have valgt ud, da de passer ret godt til min tilstand på tide. Nogen som kender det?

Ellers må I alle sammen have god lørdag og dagens råd: pas på med vin! That is som serious tricky shit!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar