mandag den 31. marts 2014

Marts haul

Hey preps :P

Det er igen blevet tid til månedens haul, og i Marts har jeg endnu engang været ude og spendere i must haves og denne gang også en del ting på beautyfronten, da der virkelig trængtes (vi har jo allerede været inden om min nyligt intensiverede interesse inden for beauty). Take a peek ;)
1. Jeg er på det seneste faktisk blevet lidt af et "beauty"-menneske, der pludselig går ret meget op i kosmetik, hår og pleje (ja hellere sent end aldrig), så på baggrund af at min beautypung trænger til update, har jeg købt en yderst udenmærket ansigtskrubbecreme fra Matas, til at fjerne døde hudceller og rense porerne i dybden, en virkelig god foundation (efter at have researchet og prøvet flere forskellige) som blev Wake Me Up fra Rimmel i farven 'Ivory', der lægger sig rigtig flot og naturligt på huden. En hvid eyeliner fra L'Oreal, til at snyde mine øjne friskere, ved at lægge den i vandlinien og til sidst købte jeg også lige en neglelak fra Essie i farven 'Allure', bare for at prøve mærket. Lakken er dog egentlig en transparent top coat-lignende lak med et hvidt finish, så selvom jeg egentlig troede at den var hvid, er den dog flot at bruge i ét lag over neglen, da den er farvekorrigerende og giver et velplejet look.
2. Leo sneaks fra H&M. Min veninde Michelle købte disse i fjor, og siden har jeg gerne ville ha dem selv, og nu skulle det ligesom være. ;) Synes at de er et sjovt indslag i et ellers enkelt outfit, eller bare en nem måde at tilføre en lækker safarivibe a la Burberry til sommerbrune ben.

Ak ja, behøver disse da nogen introduktion? Hvide Converse All Stars er jo et must i enhver sporty streetcool fashionista's gardeorbe og så er de det ultimative sæt sneakers til solbrune sommerstænger og passer til alt! Just sayin'.

Enkel sort kjole fra Vero Moda's underlinje Noisy May med nedringet ryg er simpelthen bare så fantastisk cool, highstreet og rocket at jeg bare måtte have den, og ser den allerede i et utal af stylings til sommerens streetede arrangementer ;P

Clutch fra New Look - elsker douce farverne der giver den sådan et safaripræget look, og igen vil gøre sig godt til sommer.

 Sort basic tee fra H&M med V-udskæring. Basic item jeg har savnet i et stykke tid. V-udringningen gør den lidt mere sexet, med kig til kraveben, evt. sort blonde-BH og den smule kavalergang jeg har, samtidig med at den også er så nedtonet. Mine sorte ray bans passer desuden   p e r f e k t   til ;)
OBS! Den er dog ret lang og lige lovlig løs, så tag den evt. en str. mindre.
Sort trøje fra River Island med transparent front og hul i ryggen. Faldt totalt pladask for de smukke og elegante detaljer på den transparente front samt det sexede kig til ryggen. Desværre ser det bare ud til at mønsteret der er syet på meshen smitter af ved slidtage. Øv :(

Vintage armyjakke fra Nelly. Har længe ønsket mig sådan en jakke, og denne er sådan set bare HELT perfekt og endda ægte vintage. Super pasform, god kvalitet og flot snit samt klædelige detaljer. En super fed jakke, som jeg er rigtig glad for, og er helt fair til prisen!
Slip Ons fra H&M Divided. Jeg er virkelig faldet godt og grundigt ned i slip-ons-trenden, hvor dette nu er mit 3. par. Men hva kan man gøre, de er jo så behagelige og streettede, og så elsker jeg at de er i lyst denim, der vil se flot ud i et tone-i-tone-outfit eller bare til lyse farver.

Toppe fra H&M. Eeeelsker dem alle for deres cool og chice stil, der hver især har deres eget udtryk. Den stribede er meget feminin og chic a la Chanel's sailorstriber, den sorte har det helt rigtige streetede, sporty DKNY-lookalike og den sidste er bare så sommerlig, casual og retro på den rigtige måde. I love!

 Sorte haremsbukser fra H&M. Sådanne er jo et must og kan gå til alt.
Neglelak fra OPI i farven 'Alpine Snow'. Super god lak, der er dejligt pigmenteret allerede ved første lag, hurtigttørrende og forholdsvis holdbar. Skal helt klart have mig flere lakker fra OPI ;)

 Shorts fra H&M. Denne type shorts har efterhånden været fremme et par sæsoner, og nu var det da på tide at jeg også fik mig mine egne. De er så super fede, med det nederdelslignende asymetriske fit og i den hvide farve. Dem glæder jeg mig til at se på stængerne, når de har fået lidt farve ;)

Solbriller fra H&M. Disse aviators er jo et must, og jeg er selv helt skudt i aviatorstilen i forvejen, så disse i guld med brune glas måtte altså med. Har jo også kun haft kig på dem i et år, så nu måtte jeg da lige tage mig sammen engang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar