søndag den 30. marts 2014

Outfit // Camou

Hey igen Gators

Dagens 2. indlæg med fredagens outfit. Havde ellers haft en vildt fed location i tankerne, som jeg gerne ville have brugt til dette outfit, da de ville have komplimenteret hinanden så smukt, men blev desværre bailet af min fotograf (sorry Michelle, men "orker" burde VIRKELIG skrives ud af dit ordforråd ;P Hehe). Så det blev til outfitbilleder hjemme på gården med lidt rod hist og her. Håber jeg at vi kan abstrahere fra.
   Nevertheless så sportede jeg for første gang nogensinde i et outfit en bar mave. Jeg skal da også være den første til at indrømme, at der nok er røget en portion is ned eller fem i løbet af den sidste tid, og løbeturerne nok ikke har været så hyppige, men hvad pokker. Det var/er sol, lunt i vejret og forår for fuld udblæsning, så selvfølgelig skulle maven lige følge modevindene og blottes lidt ;) Derudover fik jeg også sportet min nye vintage camouflagejakke, som er købt på Nelly, lige Her (der er endda 70 % på den), og som jeg er SÅ glad for! Har længe ledt efter en ægte vintagearmyjakke, og pling! Tak Nelly!

By the way, så ser I også her hvordan håret ser ud efter løvemanken er blevet trimmet. 10 cm. spaltede spidser røg af, og længderne blev studset så man pludselig kunne se den en blank overflade inden under.

Hvad synes I om det?





 Sunnies: Ray-Ban
Vintage jakke
DIY top
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // vintage
Taske: David Jones
Jeans: Dr. Denim
Sneakers: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar