torsdag den 27. marts 2014

Outfit // How cute

Hej preps ;P

Så lykkedes det mig endelig at få skrabet en outfitpost sammen til jer og tænk sig at det endda sporter blottede ankler! Okay jeg ved godt at jeg før har været hoppet i et mere bart outfit i år, men da fandt jeg samtidig også ud af at det endnu er for koldt til nederdel... Brrr, der var dette her altså møjt bedre!
    Som man nok har kunne fornemme på mine seneste outfits, så er jeg meget inspireret af det monokrome look lige pt, da det dels er så nemt at arbejde med, men samtidig også både er klædeligt og ret passende på mig lige på tide, og så elsker jeg at jeg stadig har frihed til at lege med forskellige karakterer i mine outfits, fx her hvor jeg blander rå referencer med søde feminine associationer og får et lille mix der både kan få begge veje - selvom jeg nu mest af alt synes at jeg bare ser lidt cute ud. Hehe ;)

 Hat: H&M
Strik: Bik Bok by Mary-Kate & Ashly Olsen
Pung: River Island
Ur: Oasis
Ringe: Spinning // Skagen
Loafers: Bianco

Ingen kommentarer:

Send en kommentar