mandag den 3. marts 2014

Outfit // Ispind

Hey Peeps :P

Spontant inskudt sætning: F#*K HVOR EFFING KOLDT, MAND! Dum dag at tage nederdel på Anna. -_- Men lad det nu ligge, for selvom vejret måske ik lige quite agreed med mit outfit, så elsker jeg det ikke desto mindre (altså mit outfit...). Har netop indviet to nye pieces; den hvide nederdel fra H&M og min F#*K trøje fra Criminal Damage. Sar til mine slange slip ons, ray-bans og sølvsmykker fik jeg lige præcis det look, jeg faktisk har gået med i hovedet et stykke tid nu. Og ud over at vejret overhovedet ik var til det, så synes jeg bare at alt andet spillede - selvom mine ben føltes som ispinde. Tror vist at shortsene bliver i skuffen lidt endnu...

I kan nok forvente hele to indlæg i dag, da jeg var en af dem der trodsede nattesøvnen og de irriterende rande under øjene, for at blive oppe til kl. 06.00 AM og følge Oscar-showet fra Hollywood. Heraf følger et ret nerdy indlæg senere, med mine highlights fra årets Filmfest. Man er vel gammel medieelev ;)
 Sunnies: Ray-Ban
Frakke: Selected Femme
Trøje: Criminal Damage
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen Denmark // &Other Stories
Taske: vintage
Nederdel: H&M
Slip ons: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar