torsdag den 20. marts 2014

Outfit // Suit Up!

Hey på jer :P

Hold op hvor går tiden dog hurtigt! Tænk sig at vi næsten allerede har kæmpet os vej gennem 3. måned også! Synes at det er vildt at tænke på. Både på godt og ondt, da det jo betyder at vi med hastige skridt nærmer os vores elskede og savnede sommer, men det er også bare vildt irriterende at vide, at før vi ved af det, er den sommer også gået, og vi er tilbage ved udgangspunket. Føj for pokker! Måske skyldes denne hastighed hvormed tingene går også, at jeg det sidste lange stykke tid har været ret meget på farten og nærmest boet i min taske. Tror aldrig at jeg nogensinde har brugt så meget af min tid i gennemsnit på at stå og vente på togstationer og diverse offentlige transportmidler, og samtidig har jeg heller ikke fået set ligeså meget af København hele mit liv, som jeg har gjort de sidste 3 måneder. Der har virkelig været knald på, og det har jeg så sandelig også kunne mærke på både mit stressniveau, min energi og mine prioriteter, der kort og godt er gået helt i hundene! Glæder mig virkelig til næste uge, hvor jeg har blankt skema... Altså lige ind til opgaverne og gøremålene begynder at booke sig ind. Jeg trænger vist hårdt til noget ferie. Mon man kan booke en kidnapning?

Dagen i dag har stået på arbejde og byder senere på 3 muligheder; shopping i Kalundborg, bytur i København eller filmaften med bror hjemme. Spændende spændende. Vi får se hvor jeg ender. Outfittet byder på meget monokrome og androgyne temaer krydret med sporty elementer. Måske en lille smule Men in Black-inspireret ;)



 Sunnies: Ray Ban
Blazer: H&M
Tee: H&M
Ur: Oasis
Ringe: Skagen
Jeans: Dr. Denim
Sko: Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar