mandag den 31. marts 2014

Outfit // Tokyo

Hey Peeps :)

Sidste dag i Marts og sidste dag i vinteren, nu hvor urerne er blevet stillet frem og vi atter befinder os i sommertid og solen nu går en time senere ned. For min families vedkommende betyder det så, at havemøblerne for det første er kommet frem, der er blevet ordnet i haven, og skrabet ind til et mindre sankt hans-bål og årets første grill-og-spis-i-haven-dag er nu et overstået kapitel. Ja, jeg kan ikke klage ;)
    Dagen i dag sportede jeg et næsten komplet nyt outfit fra H&M, brudt af gamle accessori-kendinge. Jeg er seriøst helt vild med den crop top fra H&M! For det første er den ultra cool i både snit, materiale og design, og så har den bare det der DKNY-lookalike to it, der gør den helt vildt streetet, sporty og cool, hvilket DKNY er kendt for. Tilsat de løse bukser og slip ons blir looket lidt mere casual og down to earth, som jeg godt kan lide. Men sporty må det jo meget gerne være ;)
 Sunnies: Ray-Ban
Top: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // &Other Stories // vintage
Taske: Asos
Bukser: H&M
Slip ons: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar