tirsdag den 18. marts 2014

"Shore Leave" by Cass Bird

Hey preps ;P

Undskyld mit fravær det sidste stykke tid. Ih hvor jeg dog bliver ved med at forsømme! Men må indrømme at jeg bare har ret mange jern i ilden lige pt, måske lidt flere end jeg egentlig burde. Kald det problemer med prioriteter... Men anyway, så længes jeg bare sådan efter sommer, sol og lange, varme lyse dage, fyldt med store isvafler, let garderobe, solbrun hud, saltvand i håret, lækker musik, kolde fadøl, pølser på grillen og en masse overskud! Alt sammen i bedste dansk sommerstil.

Denne længsel er godt hjulpet på vej af en editorial fra britiske Vogue's Januarnummer af danske topmodel Freja Beha Erichsen skudt af fotograf Cass Bird. Billederne er simpelthen så dansk sommer som noget kan blive! Og med en lokation som Dragsholm slot, der er beliggende her i Nordvestsjælland, faktisk kun 20 minutters kørsel fra mig af (skal helt sikkert have arrangeret et shoot på den lokation!), så kan det ikke blive meget bedre. Jeg er i hvert fald totalt i sommerstemning efter at have set dette shoot, og så elsker jeg for øvrigt også Frejas looks der byder på monokrome rober i casual snit og med Frejas rockede frisure, får det hele en mere rocket Danmark-anno-80erne-vibe, hvilket jeg elsker. Nogen der følger mig i mine sommerdrømmerier? Hvad glæder I jer eventuelt til til sommer? :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar