tirsdag den 29. april 2014

April Haul

Hej Blogsen :P

Denne måneds haul er faktisk meget mere kalorielet, so to speak, end de andre, da jeg faktisk har holdt mig nogenlunde i skindet og faktisk ikke købt særligt meget - bevares, der er så også lige røget lidt udgifter på offentlig transport, mad, byture og sådanne livsnydende ting - men så alligevel er der røget lidt penge i svinget til forfængeligheden, men da også nødvendigheden. Se hvilke nedenfor ;P

1. Badedragt fra River Island: Har haft kig på denne skat rigtig længe. Elsker dens cool grafiske snit og farvemixet. Vil selvfølgelig bruge den til badning, men faktisk i højere grad som body. Bliver helt klart mit go-to look til sommerens cool events ;P
2. Løbethights og sportsbh fra H&M: Endelig fik jeg taget mig sammen til at få købt noget sportstøj, og man er vel fashionista nok til at være lidt forfængelige der også, right? ;) Dette sæt fra H&M er er ganske vist ikke særlig farverigt, men det er til gengæld ganske fede med sort og få orange detaljer kontra det grå tema, der er gennemgående på begge. Og så er begge dele super behagelige at have på, og man får en lækker røv i thightsene ;)

Hvide sandaler fra Asos: Tendensen med de chunky (bade)sandaler har jeg efterhånden taget til mig, men starter dog i de små, med disse fra Asos med chunky stropper, og må indrømme, at jeg er ret så vild med dem. De sidder virkelig godt på foden og er tilpas cool og androgyne, men også flotte :)
Taske fra Asos: Elsker den her crossbody! Den har den perfekte størrelse, og kan have alt det vigtige og lidt til med, uden at fylde (eller veje) et hangarskib. Og så elsker jeg det rå lok. Seriøst min go-to taske til sommerens festivaller!
Jordan Baskettop og Levis shorts: Begge vintagefund i den mest fantastiske 2hand butik i KBH, Episode. Har gud ved hvor længe ønsket mig sådanne items her, og den butik var bare H E A V E N! At vælge mellem alle de fede ting var virkelig en opgave, men endte ud med disse, og elsker dem virkelig!
Sorte aviators fra Urban Outfitters: Ja, så røg der endnu et par Aviators til samlingen, denne gang et par sorte, men ak ja, hvem vil ik også gerne ligne en Olsen-twin? ;)
Matas Øjenvippebukker og hvid kohl fra Gosh: I et stykke tid har jeg gerne ville se, om jeg ikke kan gøre noget ved mine til tider lidt tired-looking mandelformede øjne, ved fx at bukke mine vipper så øjnene synes større, så derfor måtte jeg jo skaffe mig en øjenvippebukker, hvor jeg bare købte en fra Matas.
- Den hvide Kohl skal tjene som en erstatning for den jeg købte i sidste måned fra L'Oreal, som desværre knækkede forleden, og hånden på hjertet, så synes jeg faktisk at denne er bedre! Bedre konsistens og længere holdbarhed, og så er den billigere. Ka'win, mand! ;P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar