fredag den 11. april 2014

3 years already?

Heeeyyyy everybody! :D

3 år er gået siden Bloggen her så sine første solstråler og tog de første spæde skridt til, hvad der i dag er blevet en af mine større hobbyer (bloggen er muligvis ik særlig stor, men er du gal, hvor får man brugt meget tid på den alligevel!) 3 år er gået siden jeg spontant besluttede mig for, at springe med på den lettere narcissistiske, selviscenesættende og overfladiske bloggerbølge, og bl.a. forevige outfits, dele billeder og endeløse timelange smalltalks, som jeg nok efterhånden er blevet ret kendt for. Hehe ;) 3 år er gået siden det første indlæg blev skrevet, omhandlende prokrastination i biologi på 2.g-niveau og flashing af diverse nye investeringer. 3 år er gået (uhyggeligt hurtigt!!!) siden den søde, troskyldige, identitetsforvirrede, hormonforstyrrede og til tider impulsive lille 2.g'er Anna-Sophie fik sin blog op at køre, og 3 år er netop det tal som Bloggen i dag fylder. Sikke dog tiden er gået, og sikke meget der er sket :) Det har været én lang dannelsesrejse både for mig personligt, og dermed også for bloggen, der har været igennem meget i løbet af årene: længere pauser, skift i layout, konfuse forsøg på at finde sin egen stil, HTML-konvertering og den endeløse indre dialog jeg har med mig selv, om hvorvidt bloggen skal være en modeblog eller personlig blog. Ak ja, first world's problems.

Men ikke desto mindre skal 3 år jo fejres - det er jo et magisk tal, yes? ;) - og som I kan se er Bloggens fødselsdagsgave et lækkert nyt design, hvis jeg selv skal sige det. Som jeg har ændret mig, min stil, mit væsen og mit liv, syntes jeg lidt at bloggens design lidt hang i en tidslomme, og ikke helt var fulgt med mig, så efter at have gået rigtig længe med tanken om at skifte design, syntes jeg at 3 årsdagen ville være en fin deadline samt dato at indvie et nyt look på, og som tænkt, så gjort. Og hvad pokker, hvorfor ik også lige justere et par ting hist og her, og arbejde videre på bloggens navn - der nu er blevet kortet ned til det mere fængende og nemmere-at-huske "... A.k.a. AnnaHontas...". ;)

Ergo: sidder der nu en ret tilfreds og lidt stolt blogger, med et spritnyt homemade design, som jeg håber vil blive værdsat og forskønne bloggens stil og attitude i de kommende tider. Men indtil da vil jeg bare ønske min kære blog tillykke med de 3 gode år, og fortsat god rejse ;)

Knus Anna-Sophie
- A.k.a. AnnaHontas ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar