mandag den 28. april 2014

Outfit // For når en sailor...

Godaften Late nighters

En sen blogpost denne mandag, der bruges på at fordøje en intet mindre end fantastisk weekend, med en ret stor omvæltning i mit liv, og så alligevel ikke - det er nok som man ser det. Men den tager vi en anden gang, vil egentlig bare tjekke ind med et outfit, som jeg faktisk havde på her i påsken til en ret spontan mini-påskefrokost samt min morbrors 50års fødselsdag (det var vist om onsdagen i ferien...) Selve looket er generelt meeeget maritimt og mine tanker går personligt i retningen af Chanel, med et cool nutidigt twist crop-snittet taget i betragtning. And I'm absolutely LOVING it!! Derfor måtte jeg simpelthen her til aften rekreerer looket, så det kunne foreviges op bloggen, da jeg desværre ikke nåede at få billeder af det på selve dagen det var rent faktisk var i brug. Men det gør mig ikke spor, for dette look lader sig snildt bruge og fortolkes igen og igen. Sandalerne er btw et par nye sager fra Asos. Hvad synes I om det?


 Sunnies: Ray-Ban
Top: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // vintage
Clutch: New Look
Bukser: H&M
Sandaler: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar