mandag den 7. april 2014

Outfit // Tartans

Hey blogsen :P

Tjekker lige ind med dagens outfit sporting en helt ny herreskjorte, ligeså "borrowed without permission" fra min fars garderobe. ;P Jaja Anna-Sophie udvider sit arsenal af (herre)skjorter, for søren da, hvad skal man da også gøre, når man har et par bukser der passer PERFEKT til? For lets be honest, det ligner sgu da at disse to items were made for each other. Selv min far kom på den idé, at han en dag skulle stjæle mine bukser, for at skabe samme match (jaja, sådan er vi her i huset). ;P
     Men indtil da kommer dette outfit altså til at hænge på mig, for jeg er i al fald rigtig godt tilfreds med det, og ENDELG kan jeg hoppe med på matchende-sæt-trenden, som jeg længe gerne har ville være med på. Havde bare ik regnet med at jeg faktisk havde et i forvejen. Hvad synes I? :P

Vintage skjorte
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // vintage
Bukser: Zara
Slip ons: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar