tirsdag den 22. april 2014

Påske Inspo

Hey preppers :P

Så er påskeferien forbi, og min er delvist gået med hyggelige arrangementer i det jyske og festlig færden i hovedstaden og sluttet af med "synkronsygdom" på hjemegnen, så der har været lidt af hvert i min ferie, og også derfor, at jeg (igen) har været lidt fraværende på bloggen. Ville ellers gerne have været lidt mere aktiv på outfitfronten, men har desværre været i mangel på fotograf. Hm øv :/

Men anyway, så er det efterhånden længe siden at vi havde lidt god inspo her på bloggen, og sidste gang tror jeg faktisk at jeg havde tømmermænd, så hvad ku være mere passende, end at poste lidt sygdomsinspo her mist i påsken og det gode vejr? Her får I i hvert fald lidt moodboards fra mig, som holder mig oppe og min kreativitet igang disse dage.
- Hvordan har jeres påske været, og hvad inspirerer jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar