lørdag den 26. april 2014

Pink New Deal

Hey preppers!

Thought I should never see the day I would wear pink... but the day has just arrived. Ladies, pink is back in stock!
Jeg ved det, I ved det, alle ved det. Lyserød er det nye sort. Sidste år var det blå, og det holder vi fast i, men den søde lyserøde farve har netop denne sæson kæmpet sig vej op ad rangstien og lagt sig nummer 1 hos de store drenge som blå, hvid, sort og grå. Lidt mere spændende er den, det indrømmer jeg og langt mere sommerlig og glad at se på, men let's face it; der skal altså ik meget til, før associationerne kører over på kiksede barndomsdage i tylskørt og pullovers med My Little Pony og Barbie-print, klistrede candyfloss, pænt nasty tyggegummiklatter og Master Fatman i Vild Med Dans (wauw, hvor var der ik langt mellem de to sidste!). Men bevares, lyserød er da også en så herlig farve, der minder én om så meget godt, så som jordbærsorbet, søde sommerbær, naturlige forårslæber, friske forårskinder, nyudsprungne blomster, det lyserøde bånd på frisørstudinernes huer og den smukke lyserøde farve himlen får morgen og aften. Ak ja, det er da godt stunder vi da også har med lyserød, når man egentlig tænker efter, og det er netop dette man skal have in mende når man vælger at hoppe med på trenden; hvor frisk og dejlig og frejdig en farve lyserød egentlig er. Jeg er i hvert fald så småt begyndt at tø op over for den søde farve.

Nedenfor Har jeg stykket et lille moodboard sammen og fundet mine ynglings-lyserøde items fra Asos, som jeg gerne så mig selv i. Først og fremmest er det vigtigt for mig, at bryde med den kiksede lillepigede prinsessevibe, som lyserød normalt skaber, og prøve at gøre looket mere sexet, daring, chic og coolt, fx ved at bruge en cool sweatshirt, et par androgyne sko eller et item med vovet udskæring. Man kan dog også bare gøre sig i de små og adde lidt lyserød til sin daglige garderobe, hvor roseguld detaljer nok er det nemmeste og mest harmløse at arbejde med. Bare start i de små og eksperimenter med farven. Hvis ikke nu, hvorfor så, right? ;)
- Pssst; Pink ser også vildt flot ud i make-uppen bl.a. som blush på æblekinden eller på øjenlågene. Urban Decay's Naked 3-pallette gør sig bl.a. i de lyserøde toner, og er dermed en perfekt investering til trenden!

Pink New Deal

Klik på collagen for links.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar