torsdag den 17. april 2014

Spring faves

G'day mates ;P

Foråret begynder rigtigt at røre på sig nu! Det er allerede blevet helt grønt her ude på landet, fuglene synger, solen titter frem, vi har allerede toppet de 15+ grader flere gange og jeg er allerede begyndt at smide jakken. Men er der én ting jeg ikke har fået gjort, så er det forårsshopping, og jeg mener sådan rigtig forårsshopping, domineret af pasteller, blomsterprints, lyse blonder, lette materialer og hvide sandaler. Det må der altså til at laves om på, så jeg har været lidt rundt omkring på Asos og Nelly, og fundet nedenstående items, som da meget gerne måtte flytte ind hos mig ;P

Blonde BH - 332 kr. // Nike sportsbh - 250 kr. // Michael Kors roseguld ur - 2240 kr. // Fiorelli taske - 580 kr. // Newu jeans - 300 kr // Asos crossbody taske - 176 kr. // Birkenstocks - 488 kr. // Dior neglelak 'Incognito' - 156 kr. // Ichiban baskettop - 391 kr. // Asos sweatshirt - 273 kr. // Ichiban baseballtop - 440 kr.

Synes at alle items er virkelig fine og forårsfriske og vil gå virkelig fint til både påskefrokost, forårsshopping, skovture, grillaftener, festivaller, byfest og andre sommerlige aktiviteter. Specielt toppene fra Ichiban er jeg helt pjattet med, og ville elske at iføre mig til Northside festival til sommer, eller hoppe i Nike sportsbh'en med den sorte crossbody, hvide sandaler, jeans og sweatshirten bundet rundt om livet samt Dior på neglene for et mere sporty og cool feel, dog stadig med pastelfarvede indslag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar