tirsdag den 15. april 2014

Summervibes

Halløjsa Late Nighters ;P

Der går efterhånden længere og længere mellem mine updates, men som mine forudanelser gik på, så er jeg stadig en fortravlet kvinde med et rodet skema og konstante spontane aftaler (man må godt nok sige, at det nytårsforsæt er blevet overholdt til punkt og prikke!), så blogging er altså lidt en by i Rusland lige pt., hvilket jeg har det ret dårligt over. Jeg savner det også, må jeg indrømme. Altså. Så derfor prøver jeg at bruge hver en ledig stund, til at planlægge lidt indlæg til bloggen, så den ikke bliver totalt forsømt og jeg ikke bliver stresset og brødbetynget af det :P

Men altså, vi er jo i fuld gang med påsken, og jeg har allerede haft ferie i 5 dage, og kan se frem til yderligere 6 dage til (hildemænd hvor føles det dog godt!!!), og hidtil har jeg faktisk ikke tilbragt én eneste ledig time hjemme, men været ret meget på farten. Ja, mit liv i en nøddeskal, men så har jeg til gengæld også været i umanerligt godt selvskab og er netop i skrivende stund kommet hjem fra endu en tur i KBH, ind og besøge min søde veninde, se "hendes" nye sted og bare catch up. Så lige nu har jeg bare smidt mig på sengen og nyder et øjebliks fred og ro, inden turen går til det mørke Jylland i morgen. ;P
Nedenfor er linket en sang som jeg har hørt nonstop på repeat både ude og inden for hjerneskalden, og som for mig er en virkelig ubestridt sommersang. Minder mig om lumre dage tilbragt i en solbeskinnet vindueskarm med kølig rosé i glasset, slidt denim, nyslået græs, sommerens festivaller, gensynsglæde med gamle bekendtskaber, hygge med nye ditto etc etc. Summer is getting reeeeaal close now ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar