onsdag den 28. maj 2014

Festival inspo - Distortion

Heysan folks :P

Med en vellykket Multival bag mig, iført lyse afklippede vintage Levi's shorts, hvid crop top og vintage denim jakke med dertilhørende sorte raybans og hvide converse sko (ja, har desværre ikke et outfitbillede af hele baduljen, så derfor får I det opremset på denne uflatterende måde), bevæger jeg mig nu videre i festivalssæsonen med den Københavnske gadefestival, Distortion som næste stop. Til denne begivenhed ser jeg mig selv gå rundt i mere rockede og streetcool rober med et sporty twist. Blå og sorte jeans sat til herreskjorter, rå toppe og lidt show af bar mave vil nok blive mine go-to looks, og med et par sneakers på fusserne, Ray-Bans på næsen, en cool cap på hovedet og en kold øl i hånden kan det ikke gå helt galt. ;D
 
Nedenfor har jeg samlet lidt items, der ville kunne holde mig kørende i festivalsugen - der btw strækker sig fra d. 4.-8. juni på hhv. Nørrebro, Vesterbro og Københavns Havn. Og hvis jeg ikke har sagt det før, så er praktisk fodtøj, kolde dåseøl og pålidelig opdatering om vejret og dertilhørende fornødenheder altså essentielt, når vi taler festival, om man så er newbie som mig eller garvet festivalsgænger ;P
Klik på collagen for links

Festival outfit inspiration 2
 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar