lørdag den 31. maj 2014

Instagram Maj

 Hey Flicks :)

Maj måned på min Instagram-profil har set således ud:
 
Selfieallert med outfitbilleder og lettere skøre ansigter.
 
Har været lidt sporty med dokumentation af forstadiet til en tonet mave og lidt sportstøjinspo.

Et mindre fotoprojekt jeg spontant fik sparket i gang på min profil, med opdagelsen af hvor godt fokus min lille iPhone egentlig har. Her forsøgt at fange forskellige strukturere og overflader.
Været på stranden og dokumenteret årets første dukkert. Smukt var det da også :D
Årets begivenhed for Kalundborgs unge segment: Multival er nu et overstået kapitel, med fed musik, kolde øl og en masse gode minder, oplagret i hukommelsen og på min harddisk ;P Det er btw mig sammen med min 17årige lillebror på øverste højre billede ;)
Hygge og dovne dage med lækkerrier, dyne, mac og begyndende solbrune ben.
Man er vel ikke fotoentusiast for ingenting, og flotte scenarier kræver da også lidt plads på Insta ;P
Ellers har maj budt på et par ture til Hovedstaden ind og besøge min kære veninde, Michelle, trip Down memory lane samt lidt mere fotografering og kreativitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar