tirsdag den 20. maj 2014

Le Bikini Season

Hey ma' flickas :P

Nu er højsæsonen for badegæster jo ved at være lige oppe over - og for mange trofaste facebookbrugere er det kolde gys allerede et overstået kapitel, med den nye nomineringstrend på det sociale medie. Selv var jeg endda ude og dyppe mig for første gang så sent som i går, ganske frivilligt sammen med min bror og hardcore barndomsveninde, Maja. Jeg har altid været en trofast badegæst og altid startet relativt tidligt, så at få styr på badetøjsgarderoben er en af forårets to-dos, og nu er det altså ved at være ret knebent. Derfor har jeg surfet nettet tyndt efter den perfekte bikini, monokini og/eller badedragt, og fundet flere gode bud på, hvad jeg gerne vil slænge mig i i sandet her til sommer og plaske rundt i bølgen blå iført. Er bl.a. blevet ret så forelsket i den monokrome stil, med sort og hvidt tema, gerne med et lidt vovet snit for et mere sexet indslag, så det hele ikke bliver så kedeligt. En anden ting jeg er vild med er prints, specielt de lidt mere vilde, grafiske og farverige, hvor bl.a. jungleprint har hittet hos mig et par sæsoner, og mit seneste påfund er grafiske kosmiske prints, (hence badedragten med galaxeprintet), som jeg har tænkt mig også at bruge som cool body til et par jeans, sneaks og en cap. Til sidst er der den farverige bikini, som er en evig elskling når det kommer til, at understrege ens nyvundne sommerkulør, specielt de varme rødlige og neonnuancer er geniale til at understrege en tan teint, og jeg har tænkt mig at anskaffe en i den forførende og opsigtsvækkende røde farve, der leder tankerne hen på Bay Watch og en fit Pamela Anderson i majestætisk løb hen ad brændingen. 

Le Bikini Season
Klik på collagen for links


Ingen kommentarer:

Send en kommentar