onsdag den 7. maj 2014

Outfit // 90s are back

Hey Rebs :P

Vil lige tjekke ind med dagens outfit der - synes jeg selv - følger op på tidens 90er trend. Selv er jeg jo et barn af 90erne og tilhører dermed generation Y - uhf det føles et eller andet sted cool at sige ;P Hæhæ. Og så vil jeg også gerne undskylde for gud-ved-hvilken-gang over at jeg ikke er mere aktiv end jeg er, men min hektiske livsstil fortsætter et godt stykke ind i maj og juni, ser det ud til, så jeg vil prøve at blogge så tit jeg kan, men man må nok forvente en 4-dages-fravær politik eller deromkring og specielt mangel på aktivitet i weekenderne. Bedre kan jeg nok ik gøre det, desværre.

Men når det så er sagt, så håber jeg at I nyder foråret og sommerens pusten i nakken. Jeg elsker i hvert fald at det allerede er så grønt og frodigt og lunt i det ganske land, og selvom jeg virkelig ærger mig over at min studentertid allerede er ovre, så vil jeg ikke snyde mig selv for at deltage bare lidt i de festligheder, som midsommeren byder på. Jeg varmer i hvert fald allerede op til diverse festivaler, festligheder og sommerplaner med søde mennesker, og har i sinde at nyde mit sidste år som teenager (bliver 20 til septemper) med manér, student eller ej ;) Der kan btw forventes et inspirationsindlæg til kommende studenter inden længe. :P


 2hand top
2hand taske
Ur: Marc by Marc Jacobs
Jeans: Solid Jeans
Sko: Converse


Ingen kommentarer:

Send en kommentar