mandag den 19. maj 2014

Outfit // Current state of mind

Hey mates :P

Another week of absence, I know I know. Ikke fordi at der er sket det vilde; arbejde, slacking, mere arbejde og så en forfærdelig hyggelig weekend, der har stået på Kalundborgs egen lille mini-festival; Multival (der btw var overstået aaalt for hurtigt! Den burde virkelig efterhånden udvikle sig til en fleredages-ting!) og derefter hjem og være kærestekedelig med tømmermænd, film og en masse usund mad ;P Høhø 

Men nevertheless, så kommer dagens outfit, der igen er gået tilbage til det minimalistiske look - og hvis nogen af jer undre jer over huen, der hviler på toppen af mit hoved, så bare rolig; jeg har ikke været ude at crashe årets nyudsprungne studenter (hvilket jeg sleeet ik ku finde på, hehe), men det forholder sig desværre således, at jeg er blevet ramt af den såkaldte Postpartydepression eller snarer Poststudentertidsdepression - altså abstinenser over at vide, at ens egen studentertid er endt og gået, og visheden om at man sagtens kunne have fået meget mere ud af den tid og forfærdelig gerne vil have den tilbage, men ikke kan. Nøj, hvor jeg dog misunder alle dem der blir studenter i år, hvilket jeg også er sikker på, har været oppe at vende her på bloggen før. Men ikke alene det, så er jeg også frygtelig rastløs, og har hele tiden et umætteligt behov for, at der skal ske noget (og som om at der ik også er sket mere i mit liv det sidste halve år, end der er sket de sidste 5 år? Og dog...) Men altså, lige pt. er jeg bare ikke god til at sidde stille og bare kigge. Jeg vil så gerne ud og se noget nyt, ud og være social, ud og bare ud og blive stimuleret lidt. Denne sabbatårsting er selvfølgelig fin nok, men hold da op, hvor begynder man da hurtigt at kede sig. Og visses skyld er det så, Anna-Sophie? Well, jeg må vel også snart igang igen, og speaking of which, så skal jeg da også ud og løbe i dag? Så jeg må løbe, og tag nu ikke studenterhuen på nedenstående billeder personligt; den får mig bare til at få det bedre (og desuden så fik jeg heller ik tage så mange outfitbilleder med den på sidste år? Så det gør jeg da lige lidt op for nu. I andre kan evt. bruge det som inspiration? En helt ny måde at poste "how to match..."-indlæg ;P)

Sunnies: Ray-Ban
Tee: H&M
Taske: Vintage
Ur: Oasis
Nederdel: H&M
Sandaler: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar