lørdag den 10. maj 2014

Outfit // Hues

Hey Rebels :P

Torsdagens outfit blir lige smidt op på bloggen, selvom jeg faktisk syntes at det var lidt for specielt til deling, da det var noget jeg lige hurtigt grabede inden jeg skulle ud af døren, men det er altså utroligt hvad et par chunky øreringe, tørklæde om håret og rød læbestift kan gøre for et look, og med mine holo-sunnies blev looket simpelthen så spøjst, at jeg måtte dele det med jer. Igen synes jeg at kunne fornemme 80-90er vibes, hvilket jeg bestemt ikke har noget imod. Det føles godt at bevæge sig væk fra de lidt minimalistiske looks, selvom de klart en go-to favorit! Men farver er altså bare mere sommer og så fascinerer 90er-trenden mig altså lige (oh really?) Hehe ;)
- God lørdag til folket :P

 2hand denimjakke
Strik: H&M
2hand rygsæk
Ur: Oasis
Bukser: Selected Female
Sko: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar