fredag den 9. maj 2014

Studenterdrømme

Hej preps :)

Som lovet et indlæg med lidt inspiration til de kommende studenter anno 2014 (no hard feelings men en misundelse herfra er nok ik til at komme uden om.. ;P). Selv blev jeg jo student sidste år, og nøj, hvor gik den sommer bare hurtigt! Øv! Nåede slet ikke at gøre alt det jeg gerne ville som student, og kom faktisk meget lidt ud og flashe min fine dyre hue. Øv øv! Så lige et visdomsord herfra: Sørg nu for at NYDE din studentertid, når du har den! Det sker kun én gang i livet og den er gået før man aner det. Og lad for guds skyld VÆR med at være rationel, logisk og fornuftigt (eller jo, det sidste er nok meget godt). Men en masse spontanitet (med omtanke) og optimisme er altså bare essentielt i denne tid, hvor det også er i orden at te sig lidt åndssvag ;) Så slå jer løs, nu hvor I kan slippe afsted med det, ik? ;D

Men anyway, tilbage til tøjet. Jeg er jo faktisk - mod alle odds - ret traditionelt anlagt når det kommer til studenteroutfits har jeg lagt mærke til, og hvide blonder, sorte læderjakker (som jeg af en eller anden grund ik har taget med på nedenstående collage?), converse, blå jeans, cykler med cykelkurve, røde roser, grønne bøgegrene og kolde øl er altså kompromisløst essentielt, når jeg snakker dansk student! Derfor vil nedenstående inspiration byde på en masse lækker traditionel dansk studentergøgl, som jeg ville elske at iføre mig, hvis jeg blev student i år! Meeeen nu er jeg jo mig, så lidt edgyness skal der også være plads til, i form af sexede snit og sporty silhuetter. Det er jo 2014, ik? ;)

Traditional Danish Gradutation Outfits
Klik på collagen for links

Nu har vi været omkring det ydre, men vi må heller ik glemme det indenunder, og diverse hueregler taget i betragtning, samt visheden om hvordan danske studenter, eller bare unge generelt geberder sig i festlige omstændigheder, er det måske alligevel ret relevant også at se flot ud indenunder (studenterne ved hvad jeg taler om ;)) Og der er jeg ikke mindre traditionel men derimod også praktisk, for sort undertøj er jo som bekendt et stort fedt no-go når det kommer til hvidt tøj, og selvom man kan finde en masse flot farvet undertøj, som ikke skinner igennem hvidt stof, så er jeg nu ret vild med hvidt undertøj, meget gerne med blonder eller nogle sexede eller cool detaljer så som mesh.
Og så må man jo heller ik glemme forplejningen af både hud og hår. Olie, rensevand, fugtgivere og en duft af friske blomster er nøgleordene kontra bærfarver, store øjne og solkysset hud. Så har man vist opnået det helt perfekte studenterlook efter mit hoved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar