lørdag den 14. juni 2014

3 looks I would love to wear

3 looks I would love to wear
Klik på collagen for links

Hey ma'Flicks :P

Ak ja. Man burde vel snart have lært ikke at kigge flygtigt rundt på Asos.com. Det gør simpelthen intet godt for noget som helst, hverken økonomien, helbredet, nattesøvnen eller synet på ens egen garderobe. Suk. Forleden begik jeg netop den fejl, og er dermed endt ud med at sende lange kærlige blikke efter alle ovenstående items, der kan udgøre tre looks, både sammensat som oven for og mixet på kryds og tværs. Kan du lide dem? Hell yeah! Har du råd til det? Øhm nej. Har du brug for det? Har man ik altid det? Kan du retfærdiggøre, at købe tingene på nuværende tidspunkt? Ik rigtig, nej. Får du nogen som helst form for tilfredsstillelse ved det her? Æh, altså ud over at forestille mig selv i det? Nej ellers... Jamen hvorfor kigger du så på det? No i-fucking-dea -.-'

Jaa, så fik I også lige et peek på en af de utallige monologer jeg ofte har med mig selv. Tøh, i sidste ende er man vel sin egen bedste samtalepartner. ;P Og hvad ovenstående looks angår, så kan jeg på nuværende tidspunkt intet sige, om nogle af tingene snart ender på mit dørtrin, ej heller hvilke det bliver. Plz, let it be payday soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar