onsdag den 11. juni 2014

Drizzly weather

Hey ma'Flicks :)

Aaah regnvejr. Selvom jeg elsker den stereotype sommer med høj sol, 30 grader, mirage og solhatte, så er jeg altså også mindst lige så vild med de drizzly days som denne, hvor regnen bare siler lige så stille ned, mens man med god samvittighed kan sidde indendøre med god musik, lidt lækkert til ganen og gøre alle de indeting, man får dårlig samvittighed over at lave, når vejret er godt. Kan I følge mig? Personligt elsker jeg - specielt når jeg har huset for mig selv - at smide mig på sofaen i hyggebukser og en løs T-shirt UDEN BH med min mac, hvorpå jeg kan tjekke op på de sociale medier, netshoppe lidt (well...), læse diverse blogs, eller sætte en god film på. Og med lidt kakao, koldskål, en rejemad eller snackskål med bær og lidt forskelligt er rammen altså sat for en hyggelig drizzly day for mit vedkommende.

Hvordan holder I af at spendere jeres drizzly days? :)

Ps. nedenfor finder I mit bud på en god drizzly sang, der kan sætte stemningen.


Pps.
Ved godt at jeg stadig mangler en outfitpost fra Distortion, men det var desværre lidt mere vanskeligt at putte en rekreation og shoot af looket ind i skemaet, end forventet, så jeg arbejder på højtryk for at få det hele til at fungere, og sender tusind kys ud til jeres overbærenhed! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar