torsdag den 26. juni 2014

Floyd Grey

Hey Blog :)

Her den sidste uge af juni, hvor det flyder med studenter alle vegne (bogstaveligt talt..), Roskilde Festival venter rundt om hjørnet og sommeren topper, sidder jeg selvfølgelig bundet til sofaen med en løbeskade i foden, mavekneb, hovedpine og en tur med feber i tirsdages. Hvor heldig har man lige lov ikke at være... -.-' Så derfor sidder jeg og surmuler lidt, mens jeg bander over min fangevogter (læs: min krop), og beder til at jeg kan nå at være klar til det går løs på Rozz på søndag. Jeg har betalt i dyre domme for den oplevelse, Krop, det er ikke nu du skal kaste håndklædet i ringen!

Nåh, anyway, så er set jo på den anden side en fin lejlighed til at sætte sig ned, slappe lidt af og kigge lidt rundt på nettet, hvor jeg på den seneste er blevet rigtig inspireret af den Malaysiabaserede freelanceillustrator Floyd Grey. Hans tegnestil er ret lig Kelly Thompson's, som jeg lavede et indlæg om Her, dog mere minimalistisk, med simple linjer og ditto farvebrug, der dog komplimenterer og understreger modellernes poseringer og femininitet. Synes at det er helt fænomenalt at kunne fange så megen "expression" på en illustration, som han gør, og så elsker jeg den minimalistiske tilgang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar