mandag den 23. juni 2014

Got a thing for gold

Hej Flicks :)

Ville lige runde ind forbi med et lille update på, hvad jeg for nyligt har investeret i, efter al den snak om smykker, lag-på-lag og detaljer. Jeg har jo altid været en sølvpige, da jeg alle dage har syntes, at det gik bedst til mine blå øjne og lyse hår, men for ganske nyligt, efter at have set talrige af billeder på Tumblr og Pinterest, hvor blonde piger rocker det gyldne bling, blev min deklarering til sølv lige pludselig bragt i tvivl, og efter at have investeret i nedenstående babies, er jeg ikke et sekund i tvivl; guld er kommet for at blive! Især når jeg har min sommerbrune kulør, og evt. smider en lille smule sølv ind, måske en perle også - bare for at være lidt mainstream med tidens perlebølge. ;)

Alle smykkerne nedenfor fandt jeg på Asos og forelskede mig i de enkle geometriske designs, der gør looket lidt mere kantet (what an effing surprise!) og delikat, da man også kan mixe dem på kryds og tværs, og skabe et lidt mere markant statement. Øreringene er nok også den fedeste måde at flette perletrenden ind over, da butterfly-låsen lige tilfører det rå og nytænkende ved den klassiske pæne perleørering. Jeg digger i hvert fald totalt mit nye bling! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar