fredag den 13. juni 2014

Grace Ciao Fashionillustrator

Goaften Late Nighters :)

Jeg skal jo ud og fotografere et bryllup i morgen, så derfor søger jeg jo selvfølgelig inspiration til diverse opstillinger osv., og så falder jeg tilfældigvis over noget nær den mest mest imponerende og kreative fashion illustrator, jeg længe har set; Grace Ciao. Hendes fashionillustrationer forestiller nemlig elegante catwalkmodeller iført de skønneste gallakjoler - som der for den sags skyld ville være fortræffelige at bære til et bryllup! Det specielle ved disse kjoler er bare, at de er fremstillede af kronbladene fra blomster. Nu er jeg ikke nogen mesteillustrator, men jeg ved da, at sådan noget både er svært og ret så kreativt fundet på. Og så er det bare så skide flotte kreationer, så følte lige for at vise dem her på bloggen. Er I mon lige så imponerede som jeg er? :)

 Billeder lånt fra www.Graceciao.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar