mandag den 30. juni 2014

How to - Rockchic

Hey rebels :)

Når I læser dette indlæg, vil jeg højst sandsynligt være igang med at bunde en fadøl, fistpumpe til
god musik, spraye urimelige mængder tørshampoo i mit hår, eller ligge og gurgle et eller andet sted, 
for jeg er som bekendt til Roskilde Festival for første gang, og er derfor travlt optaget med at yolo'e 
derudad, til at kunne blogge fra lørdag d. 28. juni til søndag d. 6. juli. Alene derfor har jeg planlagt
et par indlæg til bloggen, for at forhindre vindhekse i at gæste siden...
- Så det vil jeg gøre! Derfor har jeg forberedt et par indlæg omhandlende god sommerstil, med lidt
forskellige stilarter, som også er gamle klassikere på festivalspladsen, hvoraf vi til en start hiver fat i
Rockchic-stilen. Lad mig se 'da rocksign in 'da air! ;D

Selv er jeg jo lidt af en tomboy og elsker den rockede stil med retro-feel, ternede skovmandsskjorter, 
sort læder, slidt denim og løse tanks, og nedenfor har jeg så samlet en collage med en masse lækkerier,
som jeg hellere end gerne iførte mig denne sommer (dog smøgen undtaget, da jeg er non-smoker, men
den kan altid sidde der og pynte ;P). Specielt den lille sektion ude i venstre side craver jeg for vildt!
Seriøst min go-to inspiration, når Arctic Monkeys og Roling Stones skal spille! ;)

Rockchic





Ingen kommentarer:

Send en kommentar