mandag den 23. juni 2014

Midsommer

Hey aloe Ma'Flicks :D

Egentlig bare en lille hyggelig update med en masse lækre sommerbilleder og et ønske om en super god Sankt Hans aften og midsommernat til jer mennesker! Det er simpelthen så skønt at sommeren endelig er her, og selvom jeg stresser rundt til alt muligt, og prøver at nå alle de ting jeg skal, inden jeg daffer en uge på Roskilde Festival, så er det altså bare så effing dejligt lige at stoppe op en gang i mellem, og lige nyde nuet og sommeren med alt det bedste tilbehør. Og nu sidder jeg lige pludselig og får lyst til at lave en lille tjekliste til mig selv til sommer, som jeg VIL få tid til at lave!

- Spise masser af danske jordbær med fløde!

- Grille i haven med familien i aftensolen

- Høre lækker musik med søde mennesker mens vi drikker kolde dåseøl

- Prøve Drive in bioen i Lynge (nu SKAL det prøves!)

- Udnytte og benytte mit årskort til Tivoli!

- Bruge en dag med søde Michelle og opleve sommeren i KBH

- Spise masser af vandmelon i solen

- Tage en hel slacker-dag på stranden med søde mennesker

- Køre en tur gennem DK med høj musik, vinduerne ned og godt selskab

- Blive riiiigtig brun ;)

- Leje et sommerhus i det jyske med familien

- Udleve en gennemtæsket cliche-tøsedrøm og blive kysset i sommerregn...

- Lytte til en masse Lana del Rey

- Gå hyggelige aftenture i min hjemby i aftensolen

- Komme ned i gear, nyde nuet og få al stress ud af systemet!

Har I nogle must-do's denne sommer? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar