fredag den 6. juni 2014

Outfit Distortion // Baseballish

Hey Flick's :P

Første uge af Juni og årets første sommermåned er gået, og jeg er stadig et fortravlet, halvdistræt, deltidsstresset menneske, der render fra herodes til pilatus for at nå alle de aftaler, som jeg konstant lover mig selv ud til. Derfor den fortsatte lack of updates. Men anyhow så er jeg i denne uge i Copenhagen til Distortion med min fellow-blogger-og-fashionista-veninde Michelle, så ud over at køre Metro, bælde Tuborg, fiste gode rytmer og spilde urimelige mængder tid på tømmermænd og tinitus, bliver der også tilsidesat lidt tid til outfitbilleder, venindehygge og bloging, hvilket virkelig er fedt! Ville virkelig ønske at jeg kunne bruge KBH som location noget oftere (i det mindste uden at det ville koste mig en rumrejse), men nevertheless så nyder jeg bare godt af al den inspiration som vores lands hovedstad byder mig, og viser jer mit første Distortion outfit - der så sjovt nok blev taget i brug om torsdagen, hvor vi var på Vesterbro, da jeg desværre ik nåede at få nogle billeder af onsdagens outfit. Men fortvivl ej, outfit bliver i dag rekreeret og smidt op inden længe, og det vil da både byde på scoopa-referencer, the F-word og hipsterfrisure ;P 

Ellers vil jeg bare kradse tilbage til reality og storbylivet og efterlade jer med et på gensyn og fortsat go fredag og pinse :)

 Cap: 9fifty
2hand jakke
Skjorte: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // Sølvsmykker.com // vintage
2hand rygsæk
Sko: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar