torsdag den 12. juni 2014

Outfit Distortion // Surfs Up

Hey Flicks :)

I dag så jeg lige mit snit til at skyde mit forsømte Distortion-outfit, som jeg havde på den første dag ude på Nørrebro. Location blev dog ikke helt så urban, som jeg havde håbet på til dette outfit, men mindre kan nu også gøre det. Hvis vi nu bare kniber øjnene sammen og lades som om at det er Hans Tavsens Park, så siger vi bare, at det er forsinkede billeder skudt i KBH og ik min have, høhø ;P
- Anyways, så havde jeg min Scoopa-kjole fra Spanien på, som jeg virkelig virkelig elsker! Udenover smed jeg dog min F#*k-trøje, da det den pågældende dag var rimelig koldt og gråt i vejret, men da solen i dag som bekendt stod ret højt, kunne den nøjes med at hænge om hofterne. Outfittet er på én gang sporty, urbant og elegant på den cool måde, så jeg er bestemt fan, og med de massive Tommy Hilfiger-referencer, som min scoopa-kjole sender, kommer jeg højst sandsynligt til at bruge den flittigt hen over sommeren ;P

 Sunnies: Ray-Ban
Kjole: Bianco
Trøje: Criminial Damage
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // Sølvsmykker.dk // vintage
Taske: Asos
Sko: Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar