søndag den 15. juni 2014

Outfit konfirmation // Lavendel

Hey peeps :)

Et outfit jeg faktisk heller ik har fået vist frem er nedenstående, som jeg bar til min kusines konfirmation d. 29. maj, for lidt over 2 uger siden. Og selvom konfirmationssæsonen så småt er endt og gået nu, så synes jeg stadig er dette outfit var så fint, at jeg lige måtte dele det med jer.
- Kjolen er egentlig en ældre sag fra Asos, som jeg købte til Galla i 2.g i 2012, altså for 2 år siden, så den er højst sandsynligt nok ik til at opstøve mere, desværre. Allerede dengang var den faktisk så godt som væk, og jeg var virkelig ærgerlig over, at jeg ik havde købt den i tide. Men så kom den pludselig tilbage i Medium, og selvom det lige er en tand for stort til mig, så er jeg alligevel ret pjattet med det løse fit, der bare gør den dybe ryg og det asymetriske snit endnu mere flatterende på kroppen, og jeg føler mig virkelig sådan lidt Elvish i den (ja, for så nørdet er jeg... xD). Dog har jeg jo naturligvis ikke rigtig fået den brugt siden galla, hvilket er super ærgerligt, men simpelthen nægtet at sælge den, da den er så pæn og speciel, og boy hvor er jeg glad for det! Ud over at være god til fotoshoots, gør den sig jo simpelthen også så smukt til konfirmation og bryllup, med de friske farver, lette chiffon og kunstneriske snit. Og med min nye clutch fra New Look og klassiske sandaletter var min tøjkrise altså løst, før den overhovedet var opstået. SÅ lækkert! Og kjolen får altså lov at blive ved mig et godt stykke tid endnu ;)

 Kjole: Asos
Clutch: New Look
Ur: Oasis
Heels: Zara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar