lørdag den 7. juni 2014

Outfit // Ole Lukøje

Godaften Late Nighters :P

Fredagens outfit var rimelig slacker og lignede mest af alt noget Ole Lukøje ville iføre sig - hence the tilte - med løs hvid herreskjorte, messy ponytail og praktiske sneaks og rygsæk. Ikke desto mindre er jeg rimelig vild med outfittet, der pretty much fangede hele essensen af min tilstand i dag. Post Distortion og 48 timers heftig druk og drumjumping dræner altså ens overskudslager. Alene derfor var det en befrielse ikke at skulle tænke på Distortion og yderligere 24 timer på bunden af ølflasken, da Michelle og jeg i stedet blev enige om at tage til fredagsrock. Hermed blev øreflænsende bas byttet ud med afstressende vibes fra Agnes Obel, øllene blev erstattet af isvafler og scenen blev sat i det evigtsmukke Tivoli, der den romantiske stemning og min miserable mega-jaloux-og-hate-på-alle-kyssende-krammende-par-sindstilstand til trods var virkelig tiltrængt og terapi for sindet. Sådan en fridag fra druk og decibel er altså bare fantastisk, og jeg har haft en mega hyggelig slackerdag i min herreskjorte! Håber jeres også har været lækkert :)


Øreringe: Sølvsmykker.com
Hanskæde: Glitter
2hand denimjakke
2hand herreskjorte
2hand rygsæk
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ringe: Skagen // Sølvsmykker.com // vintage
Sneaks: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar