torsdag den 19. juni 2014

Outfit // Slacker

Hey folks :)

Det var faktisk ik meningen at jeg ville vise dette outfit, da det faktisk kun er på, fordi det er vildt hyggeligt! Seriøst elsker de bukser (der sjovt nok er kærestens...), de er så lækre og hyggelige, sidder som syet på, og så får man en vildt god røv i dem - nok også mit bedste argument for at låne dem, hehe ;P Men altså, sagen er, at jeg faktisk meget godt kan lide farvekombien, den løse silhouet samt min nye jakke fra H&M, der røg med hjem igår. Og så fandt jeg ud af, at min nu ét år gamle studenterhue passer perfekt til, såååå et par billeder blev lige skudt, og så var scenen ligesom sat, for en outfitpost. ;)

Vil gerne understrege igen, at jeg IKKE er 2014-student, men blev student sidste år i 2013. Selvom jeg nu virkelig gerne ville gøre det én gang til. Btw tillykke til alle nybagte studenter i år. Nyd nu tiden, den er væk før I aner det. :)

 Jakke: H&M
Top: H&M
Ur: Oasis
Ringe: Skagen // Spinning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar