onsdag den 16. juli 2014

Endelig tilbage!

Halløj alle...

... Og hello kære Wi-fi! :D Efter 2 hektiske uger på farten - først til Roskilde festival og derefter afsted i sommerhus i det jyske med familien, og så lige et par dage med arbejde - UDEN internetforbindelse, er jeg nu RIGTIG glad for endelig at være tilbage på de sociale medier igen! Bloggen har dermed holdt lidt uformel sommerferie, hvilket jeg håber vi overlever, og mon ik også, at der har være lidt andet end blogs på programmet ude hos jer den sidste tid? ;)

Nevertheless er jeg tilbage nu, og har en del updates at indhente. Bla. har jeg planer om at få et lille Roskilde-indlæg op at køre, med lidt billeder derfra samt mine egne oplevelser og nyerhvervede erfaringer, som andre festivalsgængere måske kan få brug for. Herefter følger lidt update fra min lille ferie i sommerhus med familie, og så skal I nok også regne med en hel del outfitposts fra ovennævnte begivenheder - Yeah! ;D

Men indtil jeg har fået det hele til at virke igen - sådan 2.5 uges sommerferie sætter sig alligevel lidt og danner lidt skriveblokade i ny og næ - vil jeg bare lade jer vide, at jeg skam stadig er her, og snart vil få lavet en del updates til jer. Håber at I alle sammen nyder ferien og det ekstremt lækre vejr vi har os her i DK på tide! Let's keep it this way ;P Hæhæ


Ingen kommentarer:

Send en kommentar