torsdag den 3. juli 2014

How to - Sporty Summer

Hello peeps :)

Vi fortsætter How To-kavalkaden med endnu en stil, jeg craver denne sommer, der sporter i mere end
bare én forstand de forskellige items. Sportstøj er nemlig ik kun forbeholdt idrætsudøvere men også 
modebilledet nu, og gudskelov for det, for aldrig har komfort, motion, relevans og mode passet så godt
sammen før! Selv har jeg svært ved at få armene ned over denne trend, som jeg har taget til mig fra dag 1!
Og jeg som ellers er meget lidt interesseret i sport (dvs de sædvanlige fodbold og håndbold...), bliver lige
pludselig meget sporty at se på, pludselig toppende op i sportsbh, fartstriber, beats og grafiske prints. 
Who should have known? Men ikke desto mindre kan man med sikkerhed træffe mig iført noget nær
nedenstående looks med alt inkluderet, med musik i ørerne og sved på panden. Og så er jeg en total
sucker for klare neon farver til sommerbrun hud, specielt de blågrønne nuancer ;)

Sporty Summer!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar