onsdag den 23. juli 2014

Outfit // Boho-days (Rozz-update)

Halløj :)

Og vi fortsætter... Dette outfit er egentlig ret typisk mig, og har allerede haft det på ved flere lejligheder, da det både er så flot men også så pokkers comfy! Kjolen er en ældre sag købt online til min 9. klasse's sidste skoledagsfest (oh yeah, that old), og kan stadig bruges i denne boho-sammenhæng kombineret med min fars gamle skovmandsskjorte, som jeg knuselsker! På Roskilde havde jeg det på om fredagen, men det røg dog hurtigt af igen til fordel for shorts og bikinitop, da fredagen som bekendt bød på hedebølge, og selv dette lette outfit blev for varmt. Men derfor synes jeg alligevel at det skulle med. ;)

 Sunnies: H&M
Øreringe: Sølvsmykker.com
Skjorte: 2hand
Kjole: Cristal
Ur: Oasis
Armbånd: Asos
Sko: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar