mandag den 21. juli 2014

Outfit // Ma' Flower (Rozz-update)

Hello there :)

Jeg sagde jo også at jeg havde en del forsinkede outfitposts fra Rozz til jer ;) Desværre var det ret så umuligt at tage billederne på festivallen, så derfor har jeg rekreeret outfitsene og skudt dem hjemme hos mig selv. Lidt ærgerligt, da de jo selvfølgelig får mest festivalfeel med ditto baggrund, men vores lavendelbed synes jeg nu også klæder billederne ret fint ;)

Outfitsene er ikke kronologisk, da der nogle af dagene bare var så varmt, at jeg ikke kunne holde ud at gå i andet end shorts og bikinitop, hvilket ikke var så fashion, men noget af tiden fik jeg dog iført mig lidt nognelunde fashionable items, og det er så dem jeg vil vise. Nedenstående havde jeg fx på om mandagen, hvor min veninde Catharina og jeg var rundt og udforske campsiten (og de to nederste billeder er faktisk også taget på selve dagen). ;P

Dette outfit er virkelig bohochic så det vil noget, og jeg elsker det! Blomsterkransen er købt i en af de små stande på festivalspladsen, og jeg er SÅ glad for dem (har også en med røde blomster)! ;)
 Jakke: H&M
Top: H&M
Ur: Oasis
Shorts: H&M
Sandaler: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar