tirsdag den 29. juli 2014

Outfit // Sommeraften

Hej Blog :)

Efter diverse updates er vi endelig "caught up to the present", go tillader mig hermes at smide aftenens outfit ind, der for mit vedkommende var en klassisk sommeraften, med mad på terrassen, kold rosé, jordbær og vandmelon, is, græshoppesang, aftensol og gode venner. Jeg var hoppet i min lyseblå kjole fra den lækre spanske butikskæde Blanco, købt på min studietur til Madrid, og lod den matche med guldsmykker sort læder og opsat hår. Uret er btw nyt fra Skonda og købt på Asos (og er egentlig til mænd?).

Juli er jo også snart ved at være forbi, og dermed også sommerferien for mange, der enten skal starte i skole igen eller på ny uddannelse. Suk, imens kan jeg tage hul på sabbatår nr 2, indtil jeg forhåbentligt snart finder ud af hvad jeg vil. Ellers må I have en rigtig god studiestart snart, derude :)


 
 Øreringe: Asos
Kjole: Blanco
Ur: Sekonda
Armbånd: Asos // Vintage
Ring: Vintage
Sandaler: Vagabond

Ingen kommentarer:

Send en kommentar