fredag den 18. juli 2014

Outfit // Sommerhus Fredag

Hej på jer ;)

Vi fortsætte min lille update med lidt friske billeder fra min tur i sommerhus i Jylland med familien.
Sandt at sige, blev fredagen ikke brugt på særlig meget - ud over en stiktur om formiddagen til forældres hjemegn, Vejle - da solen lige pludselig brød igennem med 27 grader, hvilket var aldeles skønherligt! Men det betyder jo samtidig at man ikke kan holde ud at være iført den helt store sommerkjole. Så jeg sprang i stedet i bikini og en lækker løs jersey-top fra H&M og slængede mig i denne behagelige konstellation, med iPad, kold cola og musik i ørerne, for senere at tage ud og køle af i Vejle fjord. Og må jeg så lige anbefale alle damer og eventuelle herrer, at løbe en tur langs vandkanten, inden man tager ud og bader! Ud over at få varmen er det også god udfordrende og lidt anderledes motion, der giver en lækkert boost til velværet, især på en naturskøn strand med god musik i ørerne. Det kommer jeg altså til at gøre noget oftere!

 Halskæde: Asos
Top: H&M
Ur: Oasis
Armbånd: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar