lørdag den 19. juli 2014

Outfit // Sommerhus Lørdag

Hey sommerbees :)

3. og sidste update fra min tur i sommerhus (da min fotograf aka min bror gave up on me søndag, hvor det også regnede anyway, så tiden blev brugt indendøre med Eurowoman og Sherlock Holmes på DR3). Turen gik til Kolding med min mor og tante, hvor nedenstående billeder også er taget, ved hhv. et imponerende og meget middelhavslignende espalier af mosaiksmykkede søjler med bladkroner og ved fontænen ved Koldinghus. Jeg var da som et lille barn i en slikbutik, og selvom jeg ik fik shoppet noget, overraskende nok, så var jeg fuldstændig overstadig over de flotte locations - man er vel fotoentusiast, og så fik jeg desuden disse lækre billeder med hjem, som jeg til forveksling bilder mig selv lidt ind, kunne være taget i Grækenland eller Italien ;) Hæhæ

 Sunnies: Topshop
Øreringe: Sølvsmykker.com
Halskæde: Asos
Jakke: 2hand
Top: Bershka
BH: Asos
Ur: Oasis
Armbånd: Asos // vintage
Ringe: Skagen // vintage
Taske: Asos
Shorts: H&M
Sandaler: Vagabond

Ingen kommentarer:

Send en kommentar