torsdag den 17. juli 2014

Outfit // Sommerhus Torsdag

Hello there :P

Som sagt er jeg jo tilbage igen, efter et par ugers fravær, og som lovet har jeg en masse updates til jer, inkluderet lidt billeder fra mit tur i sommerhus med familien i det jyske - der har budt på alt godt fra sommerhusområdet, med grill, gåture på stranden, aftenbadning, familiehygge, kold rosé og dåseøl, petanque, rundtfart i lokalområdet (og en afstikker til Middelfart), restaurent- og cafébesøg, sommerlæsning og serier i TVet på regnfulde dage (læs: søndag). Vi var afsted i 5 dage, fra torsdag til mandag, og da jeg kun nåede at være hjemme små 3 dage fra Rozz, inden vi tog afsted, blev min kuffert pakket lidt febrilsk, så det var ikke det store jeg havde at arbejde med til outfitposts, men ikke desto mindre, lever nedenstående outfit aldeles godt op til mine krav, for et godt sommeroutfit, med bladprint, sandaler, bare ben og western-referencer. Alle items er mere eller mindre nye, og tilsat min nyvundne solbrune kulør (tak til vejrguderne og Roskilde Festival for høj sol!), følte jeg mig mere eller mindre sommerklar.

Skjorte: East Femme
Taske: 
Ur: Oasis
Ringe: Skagen // vintage
Shorts: Levi's
Sko: Vagabond

Ingen kommentarer:

Send en kommentar